In 2022 werden we de grootste fractie in de raad met vijf zetels. Helaas verliet Marc ons na een paar maanden, waardoor we met vier zetels verder gingen. Vorige maand besloot Marc te stoppen als raadslid. Gelukkig komt de zetel daardoor weer terug naar GroenLinks, waardoor we nu weer met vijf zetels in Rheden vertegenwoordigd zijn.

Bart Kamps stond in 2022 op de vierde plaats van onze lijst. Zijn toewijding aan duurzaamheid in zijn dagelijks leven en zijn passie voor natuur- en milieuwetenschappen in zijn vrije tijd maken hem een waardevolle aanwinst voor onze fractie. Bart is een aanpakker, een doener en een echt buitenmens. We zijn verheugd om zijn kennis en enthousiasme te verwelkomen in onze politieke strijd.

Met het volledige team van vijf zijn we vastbesloten om ons in te zetten voor een groener, socialer en inclusiever Rheden. We kijken uit naar de samenwerking en de uitdagingen die voor ons liggen.

Samen gaan we ervoor!

De fractie van GroenLinks Rheden