Tim Endeveld (Velp)

Tim is de huidige fractievoorzitter en sterk gegroeid in zijn rol. Hij is een herkenbaar gezicht binnen de gemeente. Tim wil graag de lijst aanvoeren. Tims netwerk binnen de gemeentepolitiek is groot en hij kent het klappen van de zweep. Op veel dossiers is hij ingevoerd, hij is een goed debater en heeft een groen en duurzaam hart.

Marc van Heijgen (Velp)

Marc is al geruime tijd werkzaam bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid in de migratieketen. Hij heeft veel ervaring met relatiemanagement en het opzetten van nationale en internationale netwerken. Draagvlak creëren, verbinden en anderen overtuigen van standpunten en ideeën, vind hij nog steeds één van de leukste uitdagingen in zijn werk. Naast zijn werk vertegenwoordigde hij het laatste half jaar 14 belangengroepen verenigd in de Coalitie Veluwezoom. Als woordvoerder van de Coalitie was hij gesprekspartner voor het college, gemeenteraadsleden, stakeholders en de pers. Hierbij heeft Marc veel ervaring opgedaan met burgerparticipatie en een breed netwerk kunnen opbouwen in de gemeente Rheden.

Jan Verhoeven (Dieren)

Jan is een vakbondsman in hart en nieren. Al jaren werkt hij voor de FNV en heeft dus een flinke bult ervaring in het sociaal domein. Jan woont al jaren in Dieren en heeft een groot netwerk binnen het dorp. Hij omschrijft zichzelf als een doener met inlevingsvermogen. Hij gedijt goed in een enthousiast team.

Bart Kamps (Dieren)

Bart doet in zijn dagelijks leven veel met duurzaamheid, en volgt in zijn vrije tijd de opleiding natuur- en milieuwetenschappen. Graag wil hij zijn kennis ook inzetten in de politiek. Het is een aanpakker, een doener en een echt buitenmens.

Henk Moes (De Steeg)

Henk is vanuit Maastricht in onze gemeente komen wonen. Hij is als musicus en ondernemer actief binnen de cultuursector en wil zijn bestuurlijke ervaring graag ook politiek inzetten. Hij zou de politiek graag dichter bij de burger zien en heeft ideeën over hoe hij dat zou aanpakken. Hij is een innovator.

Herriët Heersink (Rheden)

Herriët is strategisch adviseur en expert op het gebied van informatiemanagement. Haar kracht zit in het werken op het snijvlak van bestuur, organisatie en ICT. Ze werkt veel met gemeentes. Naast haar advieswerk is ze werkzaam in het onderwijs.

Semra de Boer (Velp)

Semra is nog niet lang geleden in Velp komen wonen, vanuit Noord-Holland. Ze heeft diverse beleidsfuncties vervuld binnen gemeentes, met name binnen het sociale domein, waar ze veel ervaring heeft opgedaan. Ook heeft ze als raadsvolger/steunfractielid gefunctioneerd in de gemeente waar ze woonde.

Marloes van de Kolk (Dieren)

De huidige voorzitter van onze afdeling, projectleider waterschap.

Suzanne Vrieze (Velp)

Secretaris van de afdeling, docent in het voortgezet onderwijs.

10 Thijs Bredius (Velp)

Penningmeester, HR Programmamanager.

11 Herman Wehkamp (Ellecom)

Oud-voorzitter van de afdeling, bestuurder in het publieke domein.

12 Pauline Wenderich (Velp)

Oud-voorzitter en oud-fractiesecretaris, rector van een middelbare school.

13 Peter van den Hazel (Ellecom)

Peter heeft de afgelopen periode als raadsvolger een grote rol van betekenis gespeeld. Peter was een gouden kracht, een bron van (dossier)kennis.

14 Linda Nieuwenhoven (Rheden)

Linda heeft de afgelopen raadsperiode als raadslid gefunctioneerd. Ze heeft dat bijzonder goed gedaan, is scherp en analytisch, maar maakt nu andere keuzes. Ze wil betrokken blijven bij de afdeling en invallen als de nood aan de man is.

15 Constans Pos (Dieren)

Constans is voor velen het gezicht van GroenLinks in Rheden geweest al die jaren. Als ervaren rot in het vak heeft hij veel betekend voor de afdeling en voor de lokale politiek.